I väntan på smyg-tävlingspremiär...

Hej!

I skrivandets stund har en av oss redan gett sig ut i skogen. Det är Wernersson som fått tidig start och strax följs han även av Johan. Själv startar jag inte förrän 13.50 (portugal-tid) och Palm och Joakim går 20 minuter senare. Lång tid kvar alltså, men vi har precis lassat ordentligt från frukosten (Louise> vi äter ordentligt, vi lovar!) så vi ska nog klara oss och kunna löpa riktigt fort och rätt.

ME-banan är 7,1km och 30 kontroller. (W&W, Johan S, Johan F, Robban, Axe & Palm)
WE-banan är 6,2km och 26 kontroller. (Marie, Frida & Lina)
M17-banan är 4,7km och 16 kontroller. (Måns & Joakim)

Blir spännande och kul!!
Resultat hittar ni här sen >>http://www.pom2010.com/en/index.php?page=10


Jag kan också tillägga att alla nu är på plats trots flygplansförseningar m.m.
Vi kommer idag att springa tävlingen, några kommer även att löpa ett eftermiddagspass och imorgon blir det tävling igen, långdistans, och sedan åker vi inåt landet till ett nytt ställe där vi kommer att träna resten av tiden. (Hoppas på internet där också!)

Ska ikväll försöka slänga upp lite bilder och kartor om intresse finns.
Nu ska jag ladda för WRE! :-)

/Lina

Kommentarer
Postat av: Ols

Om intresse finns? När finns inte ett för kartstudier? Här sitter man hemma i Sverige i halvmeterdjup snö och suktar efter barmark och kartanalyser, så frågas det om intresse finns. Ge mig!

Håller tummarna för er idag!

2010-02-14 @ 13:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0